Veckan med stort V har börjat!


Veckan har börjat och solen skiner :)  Kan de bli så mkt bättre?
Gårdagen spenderades i Umeå för att inhandla ngt snyggt inför den kommande helgen. Har ju fått i uppgift att göra mig så snygg som möjligt och då var jag bara tvungen att fara och shoppa :P Känns bra att jag har ngt att skylla på!  ;)
Hittade iaf mkt fint så de känns bra. Då behöver jag inte engagera mig så mkt mer innan fredag vilket kan vara tur eftersom jag åker till Piteå på torsdag morgon på usk-dagarna. Tycker det är ganska roligt att min chef skickar i väg mig på en massa kurser och grejer när jag kanske ska sluta till hösten. Men de är bara att fortsätta glida på bananskalet och njuta av resan :)



Pratade men M igår om relationer och om att det kan vara svårt att nå mig ibland, nästan som att jag stänger folk ute. Vet att jag är sån och det är jätte svårt att bryta det mönstret. Känns frustrerande för precis som vi pratade som så vad är det värsta som kan hända lixom?! Svar inget...   Så de borde inte vara så jävla svårt att bara öppna munnen och prata...
En grej att jobba på alltså!  För jag vill bli bättre på det för jag vet att det är bättre för mig i längden. Jag vill kunna leva mitt liv och känna mig lugn och nöjd över mig själv och lita på att jag inte kan göra annat än att följa med strömmen och det som är menat att hända just mig kommer bli bra :)

LOVE!

Kommentarer
Postat av: meone

LOVE! <3

2010-05-04 @ 13:44:40
URL: http://www.meonelife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0