Sol! :D


Solen skiner och jag känner mig lycklig! Det är precis så här det ska vara! :)   You gotta love the summer!
Har jobbat fyra nätter i veckan och nu väntas en ruulig helg i Umeå med systrarna Eriksson!
De ska bli najs att få hänga en helg helg i Umeå det var riktigt länge sen... Alltidd roligt att se ngt annat än lse. För här händer det inte mkt om man säger så :P

I veckan har jag även fått ngn typ av bekräftelse på min skolansökan och jag fick veta att jag hade högre poäng än vad jag trodde! :)  Så det känns riktigt bra! Nu håller vi alla tummarna på att jag kommer in ngn stans.
Har sagt upp lägenheten idag så jag vill inte behöva va kvar här för då är det inte säkert att jag får bo i min fina underbara lägenhet!


Nu måste jag piffa till mig för helgen! :D 

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0