Födelsedagshelg :D


Denna helgen har varit helt sjuk! :)  Och jag gillar sjuk :P  
Helgen började i Torsdagsmorse med att ngr från jobbet träffades utanför sjukhuset klockan 06.00 ;O för att ta oss till Piteå där det inväntades usk-dagar! Det var faktiskt riktigt trevligt även fast man var dödligt trött bägge dagarna... På Torsdagkväll var det 3 rätters middag med underhållning. ( Fanns lite att titta på där :P )
Upp i ottan på fredag för hotellfrukost och de sitter aldrig helt fel :) Ngr föreläsningar underdagen och när klockan närmade sig två styrde vi kosan hem igen! 
Har nog aldrig varit så glad över att komma hem till lse !              Tack alla för dom dagarna!

Väl hemma var det dax för dagen med stort D! Hoppade i duschen på en gång eftersom jag bara fått en uppgift till kvällen och de var att va fett snygg! Det är inte lättordnat när man inte sovit ngt på typ två dygn. Men men man måste ju göra det bästa av situationen och jag tycker jag lyckades ganska bra :)  (Finns bilder på ansiktsboken)
Klockan 20.00 kom världens bästa Malin och hämtade mig. I bilen fanns även Bettan och Peter. Riktigt kul att träffa henne igen. Har bara träffat Bettan en gång och de va typ förra julen eller nå ! 
Iaf det blev middag på knutn. Det var hela 17 pers där! Helt sjukt att så många samlats för mig och Tina! :D Grymt god middag! Det märks att vi alla är ganska lika, kött äre som gäller :P
Efter middagen blev vi förflyttade ner till Puben medan alla försvann. Innan Malin kom och hämtade oss hann vi med att surra lite om vad som väntade... Jag gissade rätt! ;)   Tycker jag va ganska duktig som klarade det.

Vi fick some alone time bara vi tre i bilen på väg till nattcluben där våran födelsedagsfest väntade! :D 
Det fanns ännu fler människor där, tårta och våran musik! Kan det bli så mkt bättre?  svar: nej!
Gjorde dock ett fel val i min klädsel och de var high heels! Efter ett tag låg dom i ett hörn på dansgolvet och jag hoppade runt barfota! Var inte den enda som gjorde så ;)   För så gåre när man får ha hela dansgolvet för sig själv! :D :D :D

Tack alla som gjorde den kvällen till den bästa! :D Och Tack Fanny för att du bakade så fina och goda tårtor!!! 
love ya!!


Blev väckt runt elva av att malin ringde och sa åt mig att kliva upp för de skulle bli frukost på Fra :P  Inte helt dumt... :)     Efter de väntade en kaffe och en glass i solen! För självklart lyste solen på oss! :D  Den gör alltid de!

Efter en powernap var det dax att göra sig snygg igen :P  Det blev inte lättare med tiden om man säger så :P Middag väntade med mina två bästa vänner! :D Efter det drog vi till the pink house för förfest där vi drog fram kameran ;)   Sjukt kul, skrattade till både tårarna och svetten rann! :P Men det är de som händer när man umgås med människor man älskar! :)
Tro de eller ej men vi tog oss till hotelle igen, var inte lika kul som kvällen innan men de funka ;) Dock var huvudet för trött för att få fötterna att röra sig i rätt takt. Men det kan man ju bjuda på :D

Söndagen som alltså var min egentliga födelsedag spenderades med mamma och pappa som kom hit och fick tårta för att sen bjuda på middag! :D
När dom rullade tillbaka till byn väntade ett helt bord fullt med godis, chips, dip, dricka och choklad. Och självklart Greys! Allt som en söndagskväll ska erbjuda :)



Tack återigen för en helt underbar födelsedagshelg! :D

LOVE!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0