i´m back!


Nu får det faktiskt lov att bli lite skärpning på mig...  Men det är inte så lätt när man knappt har energi nog för att kliva upp ur sängen. Det händer inte så mkt i mitt liv som vanligt men de ska det bli ändring på. Har fått lära mig av en vän att om man tänker positivt så brukar bra saker hända en. Så jag måste nog börja köra på det.

Har äntligen köpt en ny dator och det känns riktigt nice! Fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Det tog ett tag innan "smarta" lina fått allt att funka men jag klarade allt själv, grymt stolt över mig själv ;)

Jag har ett problem, på måndag får man börja söka inför skola HT 2010 och jag har ingen aning om hur jag ska göra. Var ska jag söka? Hur ska jag prioritera ställena som känns bra?                  Det är svårt!
Vet att jag vill bort men samtidigt känns det som att det finns en anledning till varför jag har så svårt att bestämma mig, hade jag vetat till 100 % att det är de här jag vill skulle de inte va så svårt...
Känns helt sjukt att jag känner så eftersom jag alltid varit den som sagt att jag aldrig skulle bo kvar i lse och här sitter jag snart tre år senare, helt sjukt!



love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0