Första gången jag provar på att vara sambo...



Hmm är snart  är och detta är första gången jag provar att bo med ngn annan än mig själv och ronja ( som inte riktigit räknas ) Det ska bli spännande å se hur det ska gå. För att förklara lite bättre så har äntligen min underbara vän Fanny kommit hem från sin semester, eftersom hennes lägenhet är upptagen så ska hon bo hos mig ett tag. Det känns awesome att hon är tillbaka och att hon är välbehållen. Man får inte skrämmas sådär, inte okej!!
Det är för tidigt än att säga om det är konstigt, just nu har vi bara så himla roligt och det är inte många minuter det är tyst här på storgatan :)

Och för att inte tala om så är veckan slut och det är HELG! Som jag har väntat på det här, funderar på att aldrig mer jobba en hel dag vecka. Det var länge sen jag var så trött i huvudet. Bruka inte va så när jag jobbar natt för då sover jag som en griiis.. Eftersom jag har så dålig pli på mig själv så brukar det inte riktigt bli så när det är på natten som jag helt plötsligt ska sova :P

Det är fredag och jag sitter med mitt vinglas i högsta hugg! Alltså precis som det ska va :D

Kom igen M nu måste du fixa :P Jag litar på dig ;)

Jag är glad och det är ruuligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0