Träningsvärk i like!


Chockade kroppen igår med en liten joggingrunda... Det känns idag om man säger så!  Men jag gillar de och jag hoppas att det fortsätter så. Jag är duktig på att börja träna men lusten försvinner lika fort som den kom.

Nu är det inte länge kvar till semester och det gillar jag ännu mer! Har inget inplanerat och det känns hur skönt som helst. Ska bli härligt att ha fyra veckor utan måsten! Förutom att jag måste börja packa ihop mitt liv här på storgatan... Det känns väldigt märkligt att jag kanske inte kommer vara kvar i lse till hösten... Skräck blandad förtjusning!
Får förhoppningsvis veta till veckan var jag kommer hamna, då kommer nästa problem! Hur ska man fixa boende på så kort tid?! Det är bara hålla tummarna och hoppas på det bästa! :)  Det som är menat ska hända kommer hända... Jag litar på att den där uppe ser till att allt går som de är tänkt :P

Nu ska jag till bästa malin och hämta tre paket.
1. Boken som våran nya "bokklubb" ska läsa ;P
2. Hårprodukt som vi beställt :)
3. Det bästa...  Min alldeles nya systemkamera!!!!!!!  :D :D :D :D

Nu äntligen ska jag lära mig ngt som jag vill lära mig och vips så har jag mig en hobby! :P


LOVE!

Kommentarer
Postat av: en kompis

Hur gick antagningen, hade du flyt i första antagningsomgången eller blir att vänta till nästa omgång?

2010-07-12 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0