Tackar för en trevlig helg!


 Efter en trevlig middag i söndags med mina två bästa förde klas mig hem mot byn, där det blev ett litet stop i finaste malmby!
Morgon efter rullade jag och Emma mot Övik, Emma skulle tävla där och jag blev plötsligt en häst tjej som hjälpte till med allt jag kunde :P Vilket inte var så mkt men jag försökte iaf!
Vi bodde hos min kusin Sofie och hennes man Peter plus lille Elton. När vi utmattade och gris röda kom hem från stallet fanns det grillat att äta och ett härligt vinglas att dricka. Jag gillar lyxen med att bli serverad :)
Efter middag, ostbricka och gitarrhjälte spel däckade vi alla av utmattning! Man är inte riktigt van värmen och solen...
Lördagen fick jag en härlig och välbehövlig sovmorgon, en god frulle innan vi gjorde i ordning lunch som vi åkte ut med till emma :)
Det var en härlig dag med inga måsten, jag gillar sånt... Ibland är det skönt med dagar där man får göra precis vad som faller en in!
Eftermiddagen spenderades med hallon drinkar och wii spel :) Tacos middag och sen bar det iväg ut på hamnfesten.
Sofie och Matilda fick mig att åka karuseller  :O Helt galet var det...  åkte saker som snurrade "högt" upp i luften, de som känner mig vet vad jag känner för sånt som händer högt upp :P
Det var en riktigt rolig kväll med två av mina bästa kusiner! Och nu taggar vi för nästa gång! ;)

Tack så jätte mkt för en av de bästa helgerna!            
 Det var skönt att få komma bort ett tag, precis vad jag behövde...


Idag skulle va min städ dag eftersom det ska komma folk att titta på min lägenhet imorgon...  jag skjuter det dock framför mig hela tiden... Men jag har då inte så mkt kvar att göra så de får bli imorgonbitti... ;)

Sommar och sol! :D  och 4 nätter kvar till semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0