Lite vilse men anda okej!


Santorini var jatte harligt, bara lugnt och skont!
Lite tist att typ alla som var pa den on var antingen gamla eller par... Och par ar nog inte riktigt min grej just nu! Alla ar bara sa irriterande lyckliga :P  Nog for att jag ocksa ar lycklig men men, kanns som jag svamlar men jag hoppas ni forstar vad jag menar!

Nu har vi forflyttat oss till Ios. Ios sags vara en party o och det hoppas jag verkligen, det brykar vara da man traffar lite mer folk att umgas med. Vet inte varfor men det kanns mest naturligt att vara social da. Det ar konstigt eftersom jag inte brukar ha ngr problem med att vara social! ;) Men det kommer sakert ordna sig till det basta.
Jag lantar verkligen inte hem det minsta, jag saknar bara en del manniskor och onskar att alla dom kunde vara har med mig och dela denna fantastiska upplevelse! ;)           Ni vet vilka ni ar!


Om ni vill veta mer detaljerat om vad vi gjort pa santorini finns det pa resdagboken.

you know i love you!

Kommentarer
Postat av: meone

Party on party-people!!

Kom i håg att du måste roa dig för allas vår skull :D

Love U!!!

2009-09-09 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0