Allt bestämt...


Imorgon lämnar jag lse för ett tag och beger mig med Camilla ner till Sundsvall :)
Det ska bli riktigt härligt att komma bort igen... Börjar verkligen känna mig sjukt less på denna "stad".
Imorgonkväll ska vi vara barnvakt åt Rasmus och Simon, ska bli kul att träffa killarna igen som alltid!
Sen blir det en mysigkväll med idol och kanske lite bastu :P
Sen får vi se om det blir ikea på lördag eller hur det blir. Iaf så ska vi ut och äta och sen kanske gå ut en sväng. Kommer nog att bli en hel del shopping, alltså precis som det ska vara :P

Idag har jag klippt av mig håret ;O Blev riktigt snyggt måste jag villigt erkänna, inte för att jag är fåfäng eller så :P

Ni får veta mer om helgen sen...


Jag är glad och det är roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0